شف‌هو:

نامی آشنا در میان برندهای معتبر غذاهای آسیایی

شف هو ۳۰ سال تجربه تولید ‌و بازاریابی خود را در کشور‌های آمریکای شمالی به خدمت گرفته تا بعنوان تولید کننده پیشرو، مجموعه‌ای از غذاهای آسیایی را در ایران، کشورهای خاورمیانه و آسیای میانه معرفی و عرضه نماید.

شف هو با بهره بردن از تکنولوژی  روز دنیا موفق به تولید نودل فوری شف هو با حداقل جذب روغن گردیده و توانسته طعم متفاوت و بهتری از نودل را برای دوستدارانش  به ارمغان بیاورد.

شف هو با تکیه بر سابقه سال‌ها تولید محصولات نودل در کشور آمریکا و کانادا، کارخانه خود را در مساحتی بالغ بر ۶ هکتار در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار و با دارا بودن به‌روزترین ماشین آلات و تجهیزات دنیا در زمینه تولید نودل و پاستا پخته احداث نموده و شرایط را برای اشتغال حدود ۶۰۰ نفر نیروی متخصص و جوان به صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم آورده است.

شف هو درنظر دارد تا با تکیه بر توان تولید بالا، ماشین آلات به‌روز دنیا و دقت بسیار در زمینه انتخاب مواد اولیه تولیداتی جدید و متفاوت در عرصه صنایع غذایی ایران داشته باشد.ایجاد تجربه طعمی عالی و با کیفیت برابر با استانداردهای جهانی از نودل و پاستا فوری، در بازار صنایع غذایی ایران از اهداف مهم و اصلی شف هو می‌باشد.

تاریخچه:

شف هو فعالیت خود را با تولید محصولات نودل، پاستای فوری با برند Chef Woo در کشور کانادا آغاز کرد و پس از گذشت چندین سال با احداث کارخانه‌ای در زمینه تولید محصولات مذکور در کشور آمریکا فعالیت خود را در این زمینه گسترش داده است.

در حال حاضر با تکیه بر تجربه و سابقه‌ای طولانی در زمینه تولید محصولات نودل و پاستا فوری و … با احداث کارخانه گلدیس رویا در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار راه خود را پرتوان‌تر از گذشته در کشور عزیزمان ایران و با هدف اشتغال‌زایی بالا برای هم‌وطنان ایرانی ادامه خواهد داد.

توسعه محصول:

ما به عنوان شرکت صنایع غذایی گلدیس رویا  طیف بینظیری از محصولات آسیایی را با تمرکز اصلی روی نودل، در یک کارخانه مادر ارائه می‌کنیم و معتقد هستیم با توجه به اینکه مصرف غذاهای آسیایی در چند دهه گذشته رشد چشمگیری داشته و مصرف کنندگان آنها نسبت به قبل آگاه‌تر و حساس‌تر شده‌اند، اصالت و کیفیت دو رکن اصلی توسعه محصول هستند.

مشتری مداری

نو آوری

پویایی

سلامت